Koliko su našim proizvodima i uslugama zadovoljni klijenti?

2023. se opasno bliži, a s Novom godinom dolaze i nove odluke. Kada je o poslovanju riječ, cilj je jasan- biti korak ispred svih!

Zbog toga smo odlučili napraviti prvi potez- provođenje ankete. Putem ove, svima znane, metode provjerili smo koliko su našim proizvodima i uslugama zadovoljni klijenti. Sudjelovale su 103 osobe (19.4% je ispunilo cijeli upitnik, ostali parcijalno). 52% je već surađivalo s nama.

Na NPS pitanje “Kolika je vjerojatnost da biste nas preporučili prijatelju ili kolegi?” dobili smo rezultat 61,9 (66% promotori, 28,6% pasivni i 4,8% distraktori). Ovo je standardno pitanje zadovoljstva uslugom i bazira se na odnosu između zadovoljnih korisnika koji će nas preporučiti (promotora) i  nezadovoljnih koji će pričati loše o nama (distraktora). Rezultat ide od -100 do +100. S obzirom na to da smo u 2021. imali 46.5, sa zadovoljstvom možemo reći da je naš NPS score zamjetno porastao.

Kvaliteta, pouzdanost, profesionalnost, širok opseg usluga i susretljivost-razlozi su zašto bi nas klijenti preporučili. Kao razlog preporuke spominje se i dvoje zaposlenika – Robert  i Iva. Dvoje pasivnih prema NPS bi nas preporučili da smo jeftiniji i proaktivniji.

 Izrazito su zadovoljni našom profesionalnošću (89,5%), ljubaznošću (94,7%), susretljivošću (84,2%) i proaktivnošću (85%). Donekle i izrazito su zadovoljni su inovativnošću (90%) i fleksibilnošću (95%). Cijena je, klasično, najproblematičnija stavka – izrazito nezadovoljno i donekle nezadovoljno je 15,8%, a donekle zadovoljno i izrazito zadovoljno cijenom (57,9%).

  • Usluge

 Sudionici su naviše koristili event i AV usluge te E-medikus. Najzadovoljniji su oglašavanjem u Stetoskopu i produkcijom AV materijala pa tehničkom podrškom (uživo, virtualno, hibridno) i E- medikusom. Smatraju da su optimalno uložili truda ili čak manje od očekivanog vezano za evente, AV produkciju, Stetoskop i Program podrške pacijentima (PSP), a više od očekivanog za aktivnosti na E-medikusu.

  •  Suradnja s Dedalom

 Uglavnom nas biraju po preporuci (63,2%) – zbog čega nam je i sjajna informacija da imamo toliko promotora! 26,3% je odlučilo surađivati jer ga je kontaktirao netko od nas. Nekoliko nas je našlo putem Google i LinkedIna, a jedna osoba i u novinama – kanalu koji nismo koristili za oglašavanje u 2022.

38,9% sudionika planira proširiti poslovanje s nama, 22,2% zadržati na istoj razini, a ostali nisu mogli procijeniti. Od toga su najzainteresiraniji za usluge event tima (uživo, virtualno, hibridno) zatim interaktivne radionice, te produkciju AV materijala i E-medikus.

Od nas žele cjelovita rješenja i/ili pakete usluga kako ne bi morali previše samostalno sudjelovati u pripremi. Zadovoljni su frekvencijom kontaktiranja s naše strane, a suradnju s nama percipiraju jednostavnijom u odnosu na druge agencije.

  • Što zaključiti iz ovih postotaka?

Ukupno se odazvalo 24,8 % pozvanih klijenata, što je sasvim realan odaziv u istraživanjima. Oni koji su ispunili anketu dali su nam vrijedan feedback i povod da nastavimo i dalje raditi uz puno motivacije i želje za napretkom. Nadamo se da će u 2023. uspjeh biti još veći i da ćemo u našu priču upisati nove, inovativne projekte.

S ponosom možemo reći da ovu godinu završavamo s osmijehom na licu!

Naša lokacija

Dedal komunikacije d.o.o.

Zagrebačka cesta 231

Zagreb 10000, Hrvatska

Kako do nas?
Zagrebačka cesta, 231 Zagreb 10000, Hrvatska
Posjetite naše društvene mreže