Kako organizirati event o kojem će se pričati?

Zadovoljni sudionici, zanimljivi predavači, savršena scenografija-neke su od odlika uspješnog eventa. Ono što većina vidi je zapravo samo „vrh ledenog brijega“ iza kojeg se krije puno rada, truda i pripreme.

Organizacija eventa spada, vjerovali ili ne, u jednu od najstresnijih djelatnosti. Od vidljivih stavki poput odabira hotela i dvorane pa do najsitnijih detalja kao što su salvete i cvijeće na stolovima, tehničke podrške- sve to i još puno više, zadaci su organizatora.

 

  • Izbjegavajte hotelsku opremu

 

Ako vam cijena nije jedino mjerilo, nastojte izbjeći hotelsku opremu. Najčešće se radi o zastarjeloj tehnici koja teško podnosi današnje zahtjeve hibridnih konferencija. U zadnjih par godine tehnika je potpuno digitalizirana, a na hotelskim lokacijama još uvijek stoje analogni uređaji koje je teško upariti s ostatkom opreme.

 

  • Oslonite se na vrhunske tehničare

 

Drugi, ne manje važan moment, su ljudi. Hotelski tehničari nisu samo tehničari, zaduženi su za more drugih, svakodnevnih obveza u kojima vaš event nije prioritet.

 

  • Ne upuštajte se u improvizaciju

 

Većina agencija uključenih u realizaciju, nema dovoljno znanja o tehničkom aspektu pa je onda taj dio prepušten improvizaciji između hotelske tehnike i par studenata. Ali cjenovno, najpovoljnija opcija.

 

  • Podijelite svaki detalj

 

Ako ste se ipak odlučili za profesionalce, nastojte im ispričati svaki detalj. Primjerice, ako vam je u planu da se predavač uključi iz operacijske dvorane, tehničari to moraju znati. Moraju predvidjeti kako će realizirati, a prije svega testirati svaki detalj. Ako nešto i pođe po krivu, profesionalci će pronaći alternativni pristup u najkraćem mogućem roku.

 

  • Cijena opravdava kvalitetu

 

Činjenica je da ćete za profesionalni tim izdvojiti veću cifru, no gledajte to kao ulaganje u sigurnost. S obzirom na količinu posla, rješenja koja stručnjaci nude kao i podršku, cijena zaista opravdava kvalitetu.

 

Pitate se kako to sve znamo?

 

Jedna od usluga koju Dedal komunikacije nudi je organizacija eventa. Naš tim zajedno ima preko 50 godina iskustva na ovakvih događanjima. Uloge u timu su specijalizirane, ton majstor, video majstor, specijalist za telekonferencijska rješenja, video montažer, snimatelj i da ne nabrajamo dalje. Brojke govore sve-50 godina iskustva.

 

S našim timom, svako događanje je premium!

Naša lokacija

Dedal komunikacije d.o.o.

Zagrebačka cesta 231

Zagreb 10000, Hrvatska

Kako do nas?
Zagrebačka cesta, 231 Zagreb 10000, Hrvatska
Posjetite naše društvene mreže