Organizacija eventa

Organizacija evenata složen je proces. Da bi događanje bilo uspješno potrebna je dobra lokacija, vrhunski predavači i naravno-pouzdani tim stručnjaka.

Jedna od usluga koju Dedal komunikacije nudi upravo je organizacija eventa. Naš event tim zajedno ima preko 50 godina iskustva, a uloge su specijalizirane: ton majstor, video majstor, specijalist za telekonferencijska rješenja, video montažer i snimatelj.  Radimo s vrhunskom audio-video opremom koja parira televizijskoj produkciji.

Uživo, virtualno ili hibridno? Zahvaljujući mogućnostima koje nudimo, možete kombinirati svo troje.

Pouzdajte se u nas za:

  • Tehničku podršku na eventu
  • Osiguravanje kvalitete slike i zvuka na razini TV produkcije
  • Snimanje i produkciju raznih oblika evenata (predavanja, konferencija, izjava, intervjua, launch novog proizvoda)
  • Montažu i uređivanje snimljenih materijala
  • Prilagodbu promotivnih videa – dodavanje titlova ili voice-overa
  • Pozivanje sudionika i izvještaje o posjećenosti virtualnih/hibridnih evenata
  • Snimanje live evenata za trajno korištenje u edukaciji ciljnih skupina

Event platforma-neizbježan alat

Za uspješan događaj neizostavna je Event platforma. Branding, jednostavno korištenje, multifunkcionalnost, sigurnost i domaći proizvod- glavne su karakteristike koje Nobulu, proizvod iz naše sestrinske kompanije, čine idealnim partnerom prilikom organizacije eventa.

S našim event timom, svako događanje je premium!

Naša lokacija

Dedal komunikacije d.o.o.

Zagrebačka cesta 231

Zagreb 10000, Hrvatska

Kako do nas?
Zagrebačka cesta, 231 Zagreb 10000, Hrvatska
Posjetite naše društvene mreže