Koliko su našim proizvodima i uslugama zadovoljni klijenti?

2023. se opasno bliži, a s Novom godinom dolaze i nove odluke. Kada je o poslovanju riječ, cilj je jasan- biti korak ispred svih!

Zbog toga smo odlučili napraviti prvi potez- provođenje ankete. Putem ove, svima znane, metode provjerili smo koliko su našim proizvodima i uslugama zadovoljni klijenti. Sudjelovale su 103 osobe (19.4% je ispunilo cijeli upitnik, ostali parcijalno). 52% je već surađivalo s nama.

Na NPS pitanje “Kolika je vjerojatnost da biste nas preporučili prijatelju ili kolegi?” dobili smo rezultat 61,9 (66% promotori, 28,6% pasivni i 4,8% distraktori). Ovo je standardno pitanje zadovoljstva uslugom i bazira se na odnosu između zadovoljnih korisnika koji će nas preporučiti (promotora) i  nezadovoljnih koji će pričati loše o nama (distraktora). Rezultat ide od -100 do +100. S obzirom na to da smo u 2021. imali 46.5, sa zadovoljstvom možemo reći da je naš NPS score zamjetno porastao.

Kvaliteta, pouzdanost, profesionalnost, širok opseg usluga i susretljivost-razlozi su zašto bi nas klijenti preporučili. Kao razlog preporuke spominje se i dvoje zaposlenika – Robert  i Iva. Dvoje pasivnih prema NPS bi nas preporučili da smo jeftiniji i proaktivniji.

 Izrazito su zadovoljni našom profesionalnošću (89,5%), ljubaznošću (94,7%), susretljivošću (84,2%) i proaktivnošću (85%). Donekle i izrazito su zadovoljni su inovativnošću (90%) i fleksibilnošću (95%). Cijena je, klasično, najproblematičnija stavka – izrazito nezadovoljno i donekle nezadovoljno je 15,8%, a donekle zadovoljno i izrazito zadovoljno cijenom (57,9%).

Usluge

Sudionici su naviše koristili event i AV usluge te E-medikus. Najzadovoljniji su oglašavanjem u Stetoskopu i produkcijom AV materijala pa tehničkom podrškom (uživo, virtualno, hibridno) i E- medikusom. Smatraju da su optimalno uložili truda ili čak manje od očekivanog vezano za evente, AV produkciju, Stetoskop i Program podrške pacijentima (PSP), a više od očekivanog za aktivnosti na E-medikusu.

 Suradnja s Dedalom

 Uglavnom nas biraju po preporuci (63,2%) – zbog čega nam je i sjajna informacija da imamo toliko promotora! 26,3% je odlučilo surađivati jer ga je kontaktirao netko od nas. Nekoliko nas je našlo putem Google i LinkedIna, a jedna osoba i u novinama – kanalu koji nismo koristili za oglašavanje u 2022.

38,9% sudionika planira proširiti poslovanje s nama, 22,2% zadržati na istoj razini, a ostali nisu mogli procijeniti. Od toga su najzainteresiraniji za usluge event tima (uživo, virtualno, hibridno) zatim interaktivne radionice, te produkciju AV materijala i E-medikus.

Od nas žele cjelovita rješenja i/ili pakete usluga kako ne bi morali previše samostalno sudjelovati u pripremi. Zadovoljni su frekvencijom kontaktiranja s naše strane, a suradnju s nama percipiraju jednostavnijom u odnosu na druge agencije.

Što zaključiti iz ovih postotaka?

Ukupno se odazvalo 24,8 % pozvanih klijenata, što je sasvim realan odaziv u istraživanjima. Oni koji su ispunili anketu dali su nam vrijedan feedback i povod da nastavimo i dalje raditi uz puno motivacije i želje za napretkom. Nadamo se da će u 2023. uspjeh biti još veći i da ćemo u našu priču upisati nove, inovativne projekte.

S ponosom možemo reći da ovu godinu završavamo s osmijehom na licu!

Naša lokacija

Dedal komunikacije d.o.o.

Zagrebačka cesta 231

Zagreb 10000, Hrvatska

Kako do nas?
Zagrebačka cesta, 231 Zagreb 10000, Hrvatska
Posjetite naše društvene mreže
Dedal komunikacije
Pregled privatnosti

Koristimo vlastite kolačiće, datoteke koje se zapisuju u web preglednik na računalu korisnika. Kolačiće dijelimo na obavezne, koji osiguravaju ispravno funkcioniranje internetskih stranica i preporučene, koji nam služe da unaprijedimo Vaše iskustvo na našoj stranici, kao i svoje usluge, analizirajući korištenje naše internetske stranice.