Zašto (ne) pokrenuti program podrške pacijentima?

Program podrške pacijentima jedan je od najzahtjevnijih projekata u farmaceutskoj industriji. Donosimo nekoliko razloga zašto se kompanija i njezini zaposlenici ne upuštaju u razvoj i provedbu programa podrške pacijentima.

Tri najčešće izjave

  •  „Ne smijemo kontaktirati pacijente.

Farmaceutske kompanije ni u kojem slučaju ne smiju kontaktirati pacijente. Bilo kakva izrada projekta za pacijente ne dolazi u obzir. Trebalo bi naći agenciju koja bi to radila, ali zbog internih ograničenja kompanije, taj uvjet vjerojatno mogu zadovoljiti samo velike strane agencije, kod kojih su takvi projekti jako skupi.

  •  „Ne isplati se.

Čak i da se zadovolje gore navedeni preduvjeti – pronalazak idealnog partnera i dovoljno volje za razvoj projekta unutar kompanije. Lako se dođe do zaključka da se programi podrške pacijentima ne isplate. Priprema projekta je dugotrajna i nužna je suradnja niza različitih odjela. Također, potreban je velik budžet za razvoj, sve jako dugo traje. No, rezultati, financijski naravno, ne vide se mjesecima.

  • Imam specifičnu skupinu pacijenata.

Prilagoditi program podrške tako da odgovara i procedurama kompanije i ciljanoj populaciji vrlo je teško. Dodatno, u razgovoru s liječnicima i drugim medicinskim osobljem, često se čuje kako su pacijenti nezainteresirani za dodatne informacije. Novina poput programa podrške pacijentima, koji uključuje i neku vrstu digitalnih kanala komunikacije uglavnom djeluje preambicioznom za hrvatske pacijente.

Ukratko, zbog silnih ograničenja i niza provjera, priprema projekata podrške pacijentima je dugotrajna te zahtjeva velik angažman odgovorne osobe unutar kompanije, partnersku tvrtku koja je u stanju zadovoljiti sve procedure te izvrsno poznavanje terapije, sustava i prepisivača.

Što biste rekli na informaciju da programe podrške pacijentima može u Vaše ime pripremati i provoditi lokalna tvrtka za cijenu značajno nižu u odnosu na strane tvrtke? Tvrtka s iskustvom u pripremi i provedbi, koja će Vam rado savjetovati najprikladniji tip programa i komunikacije? Tvrtka koja će Vam razbiti sve predrasude u vezi komplikacija razvoja programa podrške pacijentima jer su joj procedure Vaše kompanije savladive, a i zna da hrvatski pacijenti vrlo zainteresirani za ovaj tip podrške?

Što radimo na programu podrške pacijentima?

Ta tvrtka smo mi. Kao višegodišnji pružatelj usluga u području projekata podrške pacijentima, donosimo kontraargumente.

  1. Mi smijemo kontaktirati pacijente na Vašoj terapiji: Bit ćemo Vaš lokalni pružatelj usluga, no zadovoljit ćemo sve međunarodne procedure i zahtjeve koje Vaša kompanija stavi pred nas. Sukladno Vašim potrebama, tipu terapije i ciljnoj skupini, pripremit ćemo optimalan prijedlog nacrta programa, koji ćemo zajedno s Vama dorađivati. Svaki kontakt prema pacijentima bit će isključivo preko kontakt centra kojeg mi vodimo, bez straha da ćemo podijeliti neke nedopuštene informacija.
  2. Isplati se: Iako se čini kako ovi projekti zahtijevaju previše vremena i financija za kratkoročne financijske pokazatelje, garantiramo kako ćete itekako svjedočiti dugoročnim rezultatima. Razvoj projekta tražit će dosta Vašeg angažmana, no nakon pokretanja, Vaši zadaci će se svoditi na čitanje izvještaja kojeg Vam šaljemo, povremeni sastanak te, naravno, interne promocije projekta i promocije unutar zdravstvenog sustava.
  3. Svaka skupina pacijenata je specifična: Statistike i iskustva zdravstvenih djelatnika mogu upućivati na to da su naši pacijenti nezainteresirani za vlastito zdravlje, no baš zato jako dobro prihvaćaju programe podrške. Sve specifičnosti svoje skupine ćete podijeliti s nama, temeljem čega ćemo prilagoditi vizuale, sadržaj i tip komunikacije. Ponekad program podrške pacijentima ne mora niti uključivati same pacijente, nego njihove njegovatelje ili članove obitelji. Nacrt programa je fleksibilan, ali svaki će donijeti olakšanje i korist onima kojima je to potrebno.

Zašto kreirati program podrške pacijentima s Dedalom?

Imamo višegodišnje iskustvo i veliko samopouzdanje u našem radu, ali i strpljenje te vjeru u sve uključene strane unutar jednog programa podrške pacijentima. Ulaganje resursa u ovakve projekte, što financijsko, što u formi vlastitog znanja i vremena, na kraju jest isplativo. Programi podrške povećat će adherenciju te ju održati stabilnom tijekom dužeg vremena, što će se u konačnici očitovati i u prihodima kompaniji.

No, ulaganje se najviše isplati radi dobrobiti pacijenata. Prednosti redovitog uzimanja Vaše terapije znate puno bolje nego mi. Vašim pacijentima će porasti kvaliteta života pa će imati priliku biti aktivniji član zajednice. Ako tome dodate i snižene hospitalne troškove, rjeđe dijagnostičke postupke i manje dodatne terapije, očito je kako će Vaš program podrške utjecati i na zdravstveni sustav u cijelosti. Iako sami pacijenti neće znati kome zahvaliti, Vi ćete biti heroj priče u svojoj kompaniji i našim očima.

Zaključno, priprema i provedba takvih projekata nije jednostavna, tu se slažemo. No odradit ćemo koliko je god potrebno sastanaka i provjera, kako bismo zajedno kreirali optimalan projekt i osigurali bolju budućnost za Vaše pacijente.

 

Naša lokacija

Dedal komunikacije d.o.o.

Zagrebačka cesta 231

Zagreb 10000, Hrvatska

Kako do nas?
Zagrebačka cesta, 231 Zagreb 10000, Hrvatska
Posjetite naše društvene mreže