U dobu digitalne dominacije, vrijedi li ulagati u nešto kao što su tiskani promotivni materijali? Odgovor je jednostavan: definitivno! Iako online marketing zauzima sve veći dio marketinškog kolača, tiskani materijali ostaju neprocjenjivi. Donosimo pet razloga zašto:
Promotivni materijali pružaju fizičku interakciju s potrošačima. Brošure, letci i drugi tiskani mediji omogućuju potrošačima da doslovno dodirnu, osjete i zadrže informacije.
Kvalitetno dizajnirane brošure i letci mogu dodatno ojačati percepciju vjerodostojnosti brenda.
- Ciljano i lokalno oglašavanje
Promotivni materijali omogućuju vam da se direktno obratite ciljanoj publici. Distribucija letaka ili brošura na određenim lokacijama ili događajima može biti vrlo učinkovita strategija, posebno na lansiranju određenog proizvoda.
Umjesto da se nadmeću, tiskani i online marketinški materijali mogu zajedno djelovati kako bi pojačali učinak kampanje. Primjerice, QR kodovi na brošurama mogu voditi korisnike na online sadržaj, stvarajući most između digitalnog i fizičkog svijeta.
Promotivni materijali mogu trajati dugo, zadržavajući svoju vrijednost. Odnosno, neće pasti u zaborav u moru mailova i oglasa.
Ako Vam je pri izradi potrebna pomoć, obratite se nama. Dovoljna je samo dobra ideja i jasna vizija, a grafički dizajn, prilagodba sadržaja, lektoriranje, uz naravno dozu inovativnosti, prepustite nama. Dakle, ako želite izdvojiti svoj brend i proizvod, ne zanemarujte snagu tiskanih promotivnih materijala.