Pacijenti kao objekt komunikacije

Ako vam blizina riječi pacijenti i komunikacija stvara tjeskobu, nastavite čitati, izliječit ćemo ju.

 

Tko je ciljana publika jedne farmaceutske kompanije?

Stručna javnost (liječnici, ljekarnici i medicinske sestre) – nedvojbeno.

Tko je ultimativna ciljana publika farmaceutske industrije?

Pacijenti – posve jasno.

 

Ipak, često se događa da farmaceutske kompanije ne komuniciraju s pacijentima. Zašto? Jer je ta vrsta komunikacije vrlo osjetljiva. Znamo, znamo – razumijemo. Ne, stvarno, RAZUMIJEMO! Ne samo to, nego imamo iskustvo bivanja mosta u komunikaciji liječnici – pacijenti i industrija – pacijenti.

 

Iskustvo, experience, know-how

Edukacija, a ne promocija – ključno za zapamtiti kada govorimo o slanju poruka pacijentima. Dedal to zna jer već godinama govorimo o edukaciji i motivaciji pacijenata koje se prelijevaju u suradljivost i adherenciju. Već 10-ak godina prošlo je od naših pionirskih videa za edukaciju opće javnosti (nije da se hvalimo, ali pogledani su više stotina tisuća puta – ok, malo se hvalimo). Bacite oko:

Kako se mjeri razina šećera u krvi?

Prehrana kod osoba s dijabetesom – što smijemo, a što je zabranjeno!

 

Danas to naravno možemo raditi još bolje. Ekipirali smo ljude koji imaju iskustvo direktnog rada s bolesnicima, koji su bili ispred i iza kamera u pripremi materijala za bolesnike, ali i one koji znaju kako farmaceutske kompanije funkcioniraju iznutra – što se može, a što ne.

 

Za pripremu teme, odabir i brifing govornika, prijenos ključnih poruka – računajte na nas.

KPI, KPI, KPI – slušamo o njima neprestano… odahnite! Naš tim za digitalni marketing zna kako osigurati KPI-eve s kojima se svi skupa možemo pohvaliti.

 

Pacijenti, komunikacija i farmakovigilanca

Vjerovali ili ne, o ovome znamo više od prosječnog zaposlenika farmaceutske firme. Prijava nuspojava i štetnih događaja mogući je kamen spoticanja u realizaciji edukacije opće javnosti i bolesnika – no ne i kod nas. Dedalovci prolaze interne edukacije o farmakovigilanciji, ali i niz eksternih s raznim partnerima.

Da samo znate koliko vremena ekipi odlazi na pažljivo praćenje komentara na društvenim mrežama kako bi se uočile i prijavile eventualne nuspojave i štetni događaji – platili biste im pivu.

 

Zaštita osobnih podataka

Upravljanje osobnim podacima shvaćamo vrlo ozbiljno. Što zbog činjenice da živimo u 21. st kada su oni „nova nafta“ (prema riječima nekih), što zbog iskustva rada na velikim, osjetljivim projektima. Osobne podatke skupljamo i obrađujemo prema najstrožim regulativama uživo, digitalno i na sve ostale načine. Kada razvijamo web ili mobilne aplikacije, implementiramo najviše razine cyber zaštite. Kada smo tehnička podrška na online ili događanju uživo, sve osobne podatke brižno obrađujemo, no isključivo za vlastitu evidenciju. Jesmo li spomenuli da dokumentiramo privole za sve aktivnosti?

Pacijenti kao ultimativna ciljna skupina
Pacijenti kao ultimativna ciljna skupina

KOL u struci i udruge pacijenata

Kada čujete za Dedal, prva asocijacija koju zasigurno imate je – dobri odnosi sa ogromnom zajednicom zdravstvenih radnika. Surađujemo s njima godinama, njegujemo i stvaramo odnose s najvećim imenima u zdravstvu. Oni su kod nas kao doma – tako nam kažu. Imaju povjerenja u nas, vole popiti kavu kod nas. Long story short – pomažemo u organizaciji aktivnosti prema općoj javnosti s najvećim KOL-ovima u medicini.

Surađujemo i s nizom udruga pacijenata, što može olakšati provođenje edukativnih aktivnosti. Ovdje se ponovno vraćamo na početak – razumijemo perspektivu koju imaju i pacijenati i bolesnici i industrija te imamo iskustvo u povezivanju i pomirenju potreba svih strana.

 

Strategija – danas, sutra, do kraja mjeseca, godine

Iako prosječna osoba može imati dojam kako se marketinške aktivnosti organiziraju po principu „prst u zraku“ – kod nas je misao vodilja evidence based metode. Razumijemo principe podizanja razine zdravstvene pismenosti, znamo kako se modelira zdravstveno ponašanje, prepoznajemo barijere i poticaje pri korištenju zdravstvenih informacija.

U edukaciji kroničnih bolesnika nastojimo potaknuti suradljivost, adherenciju i ustrajnost u liječenju, pri čemu se vodimo provjerenim bihevioralnim intervencijama s obzirom na unutarnje i vanjske karakteristike svake skupine kroničnih bolesnika.

 

Individualizacija – fokus: pacijenti

Na kraju, istaknuli bismo da ne vjerujemo u one-size-fits-all pristup. Da, imamo standardizirane alate i kanale, no svakom projektu pristupamo iz nove perspektive. Svjesni smo da svaka kompanija, svaka skupina pacijenata i bolesnika ima svoje karakteristike i prema tome drugačije potrebe.

Bilo da se radi o kratkoročnim ili dugoročnim aktivnostima, Dedal je vjeran partner i čvrst oslonac cijelim putem.

Naša lokacija

Dedal komunikacije d.o.o.

Konzum centar, 2.kat

Zagrebačka cesta 231

Zagreb 10000, Hrvatska

Kako do nas?
Zagrebačka cesta, 231 Zagreb 10000, Hrvatska
Posjetite naše društvene mreže