Kviz: Jednostavan alat za povećanje interakcije

E-mail je jedan od mnogobrojnih digitalnih alata pomoću kojih možemo doprijeti do klijenata. Kvalitetan mailing otvara priliku za interakciju, stvaranje vrijednosti i razvoj uspješnog odnosa. Mailove s razlogom nazivamo marketinškim pojačanjima.

Kako povećati interakciju?

No, ne urode svi mailovi uspjehom. Statistika u nekim slučajevima može biti poražavajuća. Previše teksta, neugledan dizajn, gramatičke greške…ovu su samo neki od razloga zašto mailing ne dovodi do željenog cilja. Pa čak i ako je sastavljen besprijekorno, mora postojati vrlo dobar razlog za pobuđivanje interesa. U tom slučaju personalizacija je ključ! Rezultat je veći stupanj interakcije i dvosmjerna komunikacija. Pitate se kako to postići?

Kviz-idealan instrument

Kviz je jednostavan način za prikupljanje podataka koji mogu biti iznimno korisni u uspostavljanje odnosa s ciljanom populacijom i učvršćivanja istog. Bez obzira na dobnu skupinu, kvizovi su dobar izbor za sve tvrtke koje žele pobuditi iskrenu zainteresiranost. Pomoću kviza možete povećati svijest o određenoj temi, provjeriti znanje, testirati upamćenost promotivnih kampanja, uputiti na edukativni materijal itd.

Prednosti kviza

Iz spomenutog je očigledno da su mogućnosti kviza brojne, a prednosti su sljedeće:

  • Veći angažman primatelja
  • Veći response rate
  • Kratka forma je atraktivna za sudionike
  • Sudionicima ne oduzima puno vremena
  • Kvizu je moguće pristupiti putem mobilnog telefona
  • Priprema i izvedba u cca 2 tjedna

Kako to znamo? Dedalov tim ima godine iskustva u tome. Kviz programiramo u posebnom alatu i u konačnici isporučujemo analitički izvještaj  klijentu. Veliki angažman potvrda je klijentima, a i nama da smo taj posao odradili kako treba. Stoga, ako želite iskoristiti sve prednosti kviza, javite se Dedalu!

Naša lokacija

Dedal komunikacije d.o.o.

Zagrebačka cesta 231

Zagreb 10000, Hrvatska

Kako do nas?
Zagrebačka cesta, 231 Zagreb 10000, Hrvatska
Posjetite naše društvene mreže