E-mail je jedan od mnogobrojnih digitalnih alata pomoću kojih možemo doprijeti do klijenata. Kvalitetan mailing otvara priliku za interakciju, stvaranje vrijednosti i razvoj uspješnog odnosa. Mailove s razlogom nazivamo marketinškim pojačanjima.
Kako povećati interakciju?
No, ne urode svi mailovi uspjehom. Statistika u nekim slučajevima može biti poražavajuća. Previše teksta, neugledan dizajn, gramatičke greške…ovu su samo neki od razloga zašto mailing ne dovodi do željenog cilja. Pa čak i ako je sastavljen besprijekorno, mora postojati vrlo dobar razlog za pobuđivanje interesa. U tom slučaju personalizacija je ključ! Rezultat je veći stupanj interakcije i dvosmjerna komunikacija. Pitate se kako to postići?
Kviz-idealan instrument
Kviz je jednostavan način za prikupljanje podataka koji mogu biti iznimno korisni u uspostavljanje odnosa s ciljanom populacijom i učvršćivanja istog. Bez obzira na dobnu skupinu, kvizovi su dobar izbor za sve tvrtke koje žele pobuditi iskrenu zainteresiranost. Pomoću kviza možete povećati svijest o određenoj temi, provjeriti znanje, testirati upamćenost promotivnih kampanja, uputiti na edukativni materijal itd.
Prednosti kviza
Iz spomenutog je očigledno da su mogućnosti kviza brojne, a prednosti su sljedeće:
- Veći angažman primatelja
- Veći response rate
- Kratka forma je atraktivna za sudionike
- Sudionicima ne oduzima puno vremena
- Kvizu je moguće pristupiti putem mobilnog telefona
- Priprema i izvedba u cca 2 tjedna
Kako to znamo? Dedalov tim ima godine iskustva u tome. Kviz programiramo u posebnom alatu i u konačnici isporučujemo analitički izvještaj klijentu. Veliki angažman potvrda je klijentima, a i nama da smo taj posao odradili kako treba. Stoga, ako želite iskoristiti sve prednosti kviza, javite se Dedalu!