Zadovoljni sudionici, zanimljivi predavači, savršena scenografija-neke su od odlika uspješnog eventa. Ono što većina vidi je zapravo samo „vrh ledenog brijega“ iza kojeg se krije puno rada, truda i pripreme.
Organizacija eventa spada, vjerovali ili ne, u jednu od najstresnijih djelatnosti. Od vidljivih stavki poput odabira hotela i dvorane pa do najsitnijih detalja kao što su salvete i cvijeće na stolovima, tehničke podrške- sve to i još puno više, zadaci su organizatora.
Ako vam cijena nije jedino mjerilo, nastojte izbjeći hotelsku opremu. Najčešće se radi o zastarjeloj tehnici koja teško podnosi današnje zahtjeve hibridnih konferencija. U zadnjih par godine tehnika je potpuno digitalizirana, a na hotelskim lokacijama još uvijek stoje analogni uređaji koje je teško upariti s ostatkom opreme.
Drugi, ne manje važan moment, su ljudi. Hotelski tehničari nisu samo tehničari, zaduženi su za more drugih, svakodnevnih obveza u kojima vaš event nije prioritet.
Većina agencija uključenih u realizaciju, nema dovoljno znanja o tehničkom aspektu pa je onda taj dio prepušten improvizaciji između hotelske tehnike i par studenata. Ali cjenovno, najpovoljnija opcija.
Ako ste se ipak odlučili za profesionalce, nastojte im ispričati svaki detalj. Primjerice, ako vam je u planu da se predavač uključi iz operacijske dvorane, tehničari to moraju znati. Moraju predvidjeti kako će realizirati, a prije svega testirati svaki detalj. Ako nešto i pođe po krivu, profesionalci će pronaći alternativni pristup u najkraćem mogućem roku.
Činjenica je da ćete za profesionalni tim izdvojiti veću cifru, no gledajte to kao ulaganje u sigurnost. S obzirom na količinu posla, rješenja koja stručnjaci nude kao i podršku, cijena zaista opravdava kvalitetu.
Jedna od usluga koju Dedal komunikacije nudi je organizacija eventa. Naš tim zajedno ima preko 50 godina iskustva na ovakvih događanjima. Uloge u timu su specijalizirane, ton majstor, video majstor, specijalist za telekonferencijska rješenja, video montažer, snimatelj i da ne nabrajamo dalje. Brojke govore sve-50 godina iskustva.
S našim timom, svako događanje je premium!