E-mail se danas smatra jednim od najvažnijih alata u marketingu, jer na jednostavan, ali osoban način omogućava doseg velikog broja klijenata. Dedal omogućava upravo to – doseg. Naime, u preko 13 godina djelovanja u edukaciji zdravstvenih djelatnika ostvarili smo bazu s njih više od 17.000. Naravno, baza bez vjernih čitatelja ne znači puno. No, i u statistikama se ističemo u gomili. Ponosimo se gotovo dvostruko iznadprosječnim stopama otvaranja, odnosno klikova te stopom odjave 10 puta manjom od prosječne!
Sadržaj e-maila je ključan. Naš tim kreativaca uvijek teži originalnosti, u želji da se newsletter istakne među mnoštvom e-mailova koje dobivate svakodnevno. Uvodimo elemente kao što su slike, kratki videi i pozivni gumbi kako bismo e-poštu učinili ne samo ugodnijom za čitanje, već i interaktivnijom. No, ako želite prednjačiti u odnosu na konkurenciju, nudimo i opciju e-mailova s priloženim kvizom. Kratki kviz s do 10 pitanja nije samo interaktivan, već može biti ključan alat za prenošenje poruka, povećanje angažmana ciljane publike i dobivanje vrijednih uvida iz istraživanja tržišta.
Svaki put kada izaberete Dedal, ne samo da šaljete uspješno ključne poruke, već dobivate detaljan izvještaj iz našeg sustava. Uz standardne analitike kao što su stope otvaranja i klikova, pružamo i pregledan timeline, analizu prema domenama. Jedna od mogućnosti je i analiza prema segmentiranim listama (ukoliko kampanje targetiraju različite populacije). Također, možete očekivati i mapu klikova koja otkriva koji su dijelovi vaše poruke najviše privukli pažnju klijenata.
S nama, kampanje postaju ne samo učinkovite, već i spremne za dubinsku analizu koja će vas voditi ka još većem uspjehu.