Prva polovica 2025. je iza nas i bila je sve samo ne mirna. Ispunili smo je trudom, timskim radom i, najvažnije, konkretnim rezultatima. Kroz projekte koji spajaju edukaciju, organizaciju evenata, produkciju i digitalnu komunikaciju, još jednom smo pokazali koliko se toga može kad svi „potežemo“ u istom smjeru.
Naša edukacijska platforma e-medikus, namijenjena isključivo zdravstvenim djelatnicima, nastavila je stabilan rast. U prvih šest mjeseci 2025. objavili smo 16 novih online tečajeva i pet edukacijskih centara. Od edukacija o kroničnoj bubrežnoj bolesti, preko dermatoloških tema, sve do kompleksnih slučajeva poput multiplog mijeloma. Trudimo se ponuditi sadržaj koji je stručan, aktualan i primjenjiv u svakodnevnom radu.
Svi sadržaji su besplatni i dostupni uz jednostavnu registraciju.
Organizacija evenata u farmaceutskoj industriji zahtijeva više od dobre lokacije i opreme. To su rokovi koji ne praštaju, predavači iz četiri vremenske zone i hibridni formati koji traže jaku tehničku podršku. Zato smo posebno ponosni što je naš Dedal event tim u prvoj polovici godine bio prisutan na 27 evenata – od prvog jutarnjeg brifinga pa sve do zadnje minute Q&A sesije.
Bili smo uz partnere u organizaciji, tehničkoj podršci i koordinaciji, često i iza kulisa, gdje se krije najveći dio posla koji sudionici ne vide, ali zato osjete kad nešto ne štima.
U Dedalu znamo da dobar sadržaj ne završava s edukacijom, već počinje s njom. U našem studiju smo u 2025. dosad montirali 14 videa i snimili 16 projekata – od edukacijskih materijala do panela i video intervjua. Paralelno s time, naš online časopis MedSpot dosegnuo je svoje 10. izdanje, i to u nikad bogatijem formatu – gotovo 150 stranica posvećenih temi rijetkih i nasljednih bolesti.
Na području podrške pacijentima (PSP), nastavili smo suradnju na drugom programu zaredom, što nam je posebno drago jer znamo koliko ovakvi projekti dugoročno znače pacijentima.
Uz to, pokrenuli smo novi portal – Posao Puls, prvi specijalizirani portal za zapošljavanje u zdravstvu i farmaceutskoj industriji u Hrvatskoj. Cilj nam je povezati poslodavce i stručnjake u sektoru gdje svaka karika lanca mora biti vrhunska.
U proteklih šest mjeseci izradili smo i 17 mailing kampanja te 21 promotivni materijal – brošure, letci i prezentacije za različite klijente i potrebe.
I dok već pripremamo novu rundu edukacija, evenata i projekata, želimo zahvaliti svima koji su nam u proteklih šest mjeseci ukazali povjerenje. Hvala što rastemo zajedno!
U Dedal komunikacijama vjerujemo u partnerstvo koje traje kroz kvalitetan rad, otvorenu komunikaciju i konkretne rezultate.