Optimizirajte newsletter: Jednostavni koraci za povećanje čitanosti

Slanje newslettera putem mailinga već je odavno postao standard za mnoge tvrtke i organizacije, ali suočavanje s niskom stopom čitanosti, hladni je tuš koji nerijetko uslijedi. Ako i vaš newsletter nema očekivanu čitanost, možda je vrijeme za promjenu pristupa. Optimizacija zahtijeva promišljenost, ali mali koraci mogu dovesti do značajnih rezultata. U nastavku ćemo razmotriti najčešće greške koje viđamo, kao i jednostavne, ali učinkovite korake koje možete primijeniti.

1. Dizajn prilagođen emailu

Česta greška koju primjećujemo je slanje dizajna namijenjenog tiskanim materijalima, a ne digitalnom formatu. Newsletter koji se čita na ekranu zahtijeva drugačiji pristup. Kada je dizajn pretrpan detaljima, korisnici lako gube interes. Naša preporuka je: pošaljite osnovne materijale, a dizajn prepustite stručnjacima. Na taj način možete dobiti dinamičan, vizualno prilagođen newsletter koji je jednostavan za čitanje i ugodan oku.

2. CTA gumb – poziv na akciju

Druga velika greška koja smanjuje angažman je nedostatak jasnog call-to-action (CTA) gumba. Ulogu CTA-a nemojte podcijeniti – on je ključan za privlačenje pozornosti i usmjeravanje korisnika prema željenom koraku. Može se raditi o pozivu na čitanje dodatnih sadržaja, prijavu na edukacije ili kliku na vanjsku stranicu za više informacija.

  • Savjet: CTA bi trebao biti vidljiv i jasan, ali i relevantan za vaš sadržaj. Ako, primjerice, šaljete informacije o novom lijeku, poveznica može voditi do dodatnih podataka na vanjskoj stranici ili SmPC.

3. Naslovi i sadržaj: privlačni i jasni

Naslovi su često prvi i posljednji element koji će korisnici zapamtiti. Zato predlažemo da osmislite kratke i intrigantne naslove koji pobuđuju znatiželju, ali su ujedno jasni. Prvi redak vašeg newslettera, sažetak ili uvod, također treba biti konkretan i potaknuti čitatelja da nastavi dalje. Dijelite relevantne i korisne informacije koje će publiku zanimati i angažirati. Pokušajte održati balans između stručnih informacija i prijateljskog tona; čitatelji cijene pristup koji im se obraća kao ravnopravnim partnerima.

4. Dajte vrijednost i personalizirajte sadržaj

Razmislite što vašim čitateljima donosi stvarnu vrijednost – informacije, savjeti, aktualnosti – i osigurajte da svaki newsletter ima upravo to. Povremeno personalizirajte sadržaj prema interesima publike: isticanje relevantnih članaka ili savjeta može biti točno ono što će ih motivirati na klik. Ako koristite jednostavne alate za analizu, lako ćete uočiti koji sadržaji najbolje prolaze i na temelju toga kreirati personalizirane sekcije.

5. Izbjegavajte prekomjeran broj informacija

Preopterećenje informacijama može odbiti čitatelja. Svaki newsletter treba imati fokusiranu temu i jasnu poruku. Previše različitih tema u jednom newsletteru može zbuniti čitatelje i smanjiti želju za čitanjem. Ako imate više informacija za podijeliti, razmislite o seriji newslettera s jasno definiranim temama.

6. Održavajte ritam – ali ne zagušujte

Prečesto slanje newslettera može izazvati suprotan efekt – zasićenje. Ako vam je cilj redovita čitanost, optimalno je održavati dosljedan raspored, bilo to tjedno ili mjesečno, ovisno o vašem sadržaju i publici. Nikako nemojte slati više newslettera u istom danu.

7. Testiranje i analitika

Bez obzira na to koliko ste sigurni u svoj sadržaj, testiranje je neizostavno. Isprobajte različite verzije naslova, dizajna i CTA gumba kako biste vidjeli koji element daje bolje rezultate. Redovno praćenje statistika – poput otvorenih mailova, klikova na linkove i konverzija – pomoći će vam da optimizirate sadržaj i strategiju.

Ili jednostavno prepustite izradu newslettera nama, a mi ćemo se pobrinuti za sve navedene korake i ono još bitnije; da osiguramo čitanost i zadovoljavajući open rate.

Naša lokacija

Dedal komunikacije d.o.o.

Zagrebačka cesta 231

Zagreb 10000, Hrvatska

Kako do nas?
Zagrebačka cesta, 231 Zagreb 10000, Hrvatska
Posjetite naše društvene mreže
Dedal komunikacije
Pregled privatnosti

Koristimo vlastite kolačiće, datoteke koje se zapisuju u web preglednik na računalu korisnika. Kolačiće dijelimo na obavezne, koji osiguravaju ispravno funkcioniranje internetskih stranica i preporučene, koji nam služe da unaprijedimo Vaše iskustvo na našoj stranici, kao i svoje usluge, analizirajući korištenje naše internetske stranice.