Kada se neki lijek povuče s tržišta ili postane nedostupan, važno je da liječnici brzo dobiju obavijest kako bi mogli prilagoditi terapiju pacijentima. Brzina i točnost informacija neizostavna su karika u svakom području, pa tako i u zdravstvenom sustavu. A zahvaljujući tehnologiji, danas su te mogućnosti veće nego ikada. U Dedalu prepoznajemo tu potrebu te je upravo jedna od naših usluga „Obavijest o defekturi lijeka“.
Zahvaljujući bazi od + 15.600 zdravstvenih djelatnika na našoj platformi E-medikus, možete biti sigurni da obavijesti dolaze do ključnih osoba. Naša baza uključuje liječnike svih specijalizacija u Hrvatskoj, što omogućuje da informacije postanu brzo dostupne onima koji ih najviše trebaju. Dakle, bazu za slanje obavijesti prilagođavamo potrebama nositelja odobrenja.
Zašto je obavijest o defekturi lijeka iznimno važna?
Pravovremena obavijest omogućuje liječnicima da poduzmu odgovarajuće korake i osiguraju sigurnost svojih pacijenata. Kako bi se izbjegli problemi s liječenjem, potrebno je znati koji su alternativni lijekovi dostupni. Time se osigurava prilagodba terapije i kontinuitet u liječenju što je posebno važno za kronične bolesnike.
Također, još važnije je da obavijest bude poslana Agenciji za lijekove i medicinske proizvode (HALMED).
„Nositelj odobrenja za stavljanje lijeka u promet obvezan je o okolnostima koje mogu dovesti do nestašice lijeka bez odgode obavijestiti HALMED i Ministarstvo zdravstva, a za lijek koji je uvršten u listu lijekova Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje i sam HZZO“.
Kroz našu uslugu, cilj je da obavijest o defekturi lijeka, odmah po obavijesti HALMED-a i drugih dionika, stigne do liječnika kojima je navedena informacija relevantna. Time, doprinosimo boljoj koordinaciji i sigurnosti liječenja, omogućujući liječnicima da na vrijeme poduzmu odgovarajuće mjere, a pacijentima nastavak terapije.