Analiza tržišta – kako i zašto
Dobre su odluke one utemeljene na poznavanju tržišta kroz analizu tržišta, saznajte zašto.
Naš tim će odraditi analizu tržišta za vas.
Proći ćemo 7 važnih koraka:
Definirat ćemo problem.
Vrlo često klijent ima problem koji želi istražiti, ali ga ne zna dobro definirati. Zato je za definiranje problema potreban sastanak i mala radionica na kojoj kroz set pitanja problemu dajemo definiciju.
Postavit ćemo ciljeve.
Glavne i sporedne ciljeve određujemo ovisno o problemu i željama klijenta o količini i obliku podataka koje želi dobiti iz istraživanja.
Prikupit ćemo sekundarne podatke.
Ukoliko već postoje istraživanja na istu ili sličnu temu, prikupit ćemo podatke i rezultate kako bismo na temelju prošlog znanja što bolje kreirali novo istraživanje.
Odredit ćemo metodu istraživanja, uzorak ispitanika, rokove i sve ostalo važno za provedbu.
Prikupit ćemo primarne podatke.
Prikupit ćemo ih na terenu, putem e-maila, telefonski…; kojigod od komunikacijskih kanala se pokaže boljim za odgovor na Vaš problem ili kvalitetnije dostizanje cilja. Prikupljanje primarnih podataka je zapravo provođenje istraživanja prema konceptu kakvog smo unaprijed dogovorili.
Detaljno ćemo analizirati prikupljene podatke.
Obradit ćemo podatke i sastaviti izvještaj u jednostavnijoj power point verziji i klasičnoj verziji izvještaja u kojoj će biti analizirani svi prikupljeni podaci.
Predložit ćemo rješenja i buduće korake.
Obratite nam se za savjet ili pomoć. Ispunite brief i možemo krenuti.