Tko se danas usudi donositi odluke sa stvarnim utjecajem na poslovanje bez istraživanja tržišta? Znati o čemu ciljana publika razmišlja i kako donosi odluke preduvjet je za kreiranje uspješnog marketinškog plana i postavljanje ostvarivih poslovnih ciljeva.
Upoznajte tržište uz našu pomoć!
Za Vas prikupljamo informacije o stavovima i ponašanjima Vaših ciljnih skupina zdravstvenih radnika. Radimo kvalitativna i kvantitativna istraživanja – telefonske i web ankete, dubinske intervjue, fokus grupe… Na raspolaganju smo za sindicirana, ali i ad-hoc istraživanja prema Vašim potrebama. Garantiramo najveće i najpouzdanije baze liječnika, ljekarnika i medicinskih sestara/tehničara.
Ovako mi radimo istraživanje tržišta.
Znate li NPS score svoje kompanije?
Javite nam se ako želite znati koliko Vaša kompanija ima promotora, a koliko detraktora. Za Vas ćemo saznati imate li reputacijske rizike i kako ih sanirati.
Pouzdajte se u nas za:
- Pomoć pri odabiru metode i definiranju uzorka
- Izradu nacrta istraživanja
- Autonomnu provedbu terenskog rada
- Dostavu rezultata u dogovorenom roku
- Analizu rezultata i njihovu interpretaciju