Kampanja poziva sudionika na događanje

Trebate li pomoć s dostizanjem ciljne skupine potencijalnih sudionika vašeg događanja, obratite se Dedal Komunikacijama s povjerenjem. Naš call centar, široka baza korisnika i marketinški stručnjaci odradit će za vas:

Kanali koji se najčešće koriste za ovakve kampanje su:

  • pozivni centar - telefonski poziv na događanje
  • web banner oglasi s pozivom na događanje
  • e-mailing na bazu stručne medicinske javnosti s pozivom na sudjelovanje na događanje
  • PR članci o događanju na web stranicama
  • intervjui s ključnim osobama na događanju
  • tiskane pozivnice i direktna pošta

Dedal komunikacije za vas će rado pripremiti i sve potrebne vizuale, logotip događanja, i tisak svih potrebnih materijala.

Za svaku aktivnost dobivate:

  • analizu dosega
  • on-line pristup izvještajima u stvarnom vremenu za digitalne aktivnosti (e-mailing, e-learning, call center…)
  • tjedno ili mjesečno izvještavanje (prema Vašim potrebama)
  • opseg i sadržaj izvještaja i KP indikatori koji se prate dogovaraju se i potvrđuju s Vama
  • prema aktu o zaštiti podataka, svi izvještaji se agregiraju – izvještaji o aktivnosti pojedinaca u kampanji nisu mogući
marketing graf