Što kada vaš brand nije prepoznat?

Objavio/la: Maja Fras

12 4

Što kada vaš brand nije prepoznat?

Simptomi:
Tržište lijekova raste, a unatoč velikim ulaganjima u marketing, prodaja ne ide u istom smjeru.

Anamneza:
Kompanija s dugom tradicijom i poznatim lijekovima. Velik broj studija rađen upravo na ovim lijekovima. Mnogobrojna konkurencija u istim kategorijama i terapijskim područjima.

Pokušali sa svim marketinškim kanalima, platili oglase na TVu za brand awareness, organizirali seminare i radionice za grupe liječnika, vodili grupe na kongrese, organizirali online edukacije i snimanja, slali e-mailinge i važne obavijesti poštom. Pokušali i s novim tehnologijama pa izradili nekoliko mobilnih aplikacija, a prisutni i na društvenim mrežama.

Tim stručnih suradnika obilazi sve ključne klijente, marketing stalno smišlja nove akcije i ideje.
Cijene lijekova niže od svih konkurenata.

Radna dijagnoza:

Brand nije prepoznat.

Uzmite uputnicu ISTRŽ 1.1 ili pogledajte analizu tržišta i prepoznatljivosti kompanije i brandova kod ključnih klijenata.