Istraživanje tržišta – zašto biste ga periodički trebali provoditi?

Objavio/la: Sanja Starčević

3 4

Istraživanje tržišta – zašto biste ga periodički trebali provoditi?

Dobre su odluke one utemeljene na poznavanju tržišta.

Kako bi ga upoznali i istražili proći ćemo 7 važnih koraka.

  • Definirat ćemo problem.
    Vrlo često klijent ima problem koji želi istražiti, ali ga ne zna dobro definirati. Zato je za definiranje problema potreban sastanak i mala radionica na kojoj kroz set pitanja problemu dajemo definiciju.
  • Postavit ćemo ciljeve.
    Glavne i sporedne ciljeve određujemo ovisno o problemu i željama klijenta o količini i obliku podataka koje želi dobiti iz istraživanja.
  • Prikupit ćemo sekundarne podatke.
    Ukoliko već postoje istraživanja na istu ili sličnu temu, prikupit ćemo podatke i rezultate kako bismo na temelju prošlog znanja što bolje kreirali novo istraživanje.
  • Odredit ćemo metodu istraživanja, uzorak ispitanika, rokove i sve ostalo važno za provedbu.
  • Prikupit ćemo primarne podatke.
    Prikupit ćemo ih na terenu, putem e-maila, telefonski…; kojigod od komunikacijskih kanala se pokaže boljim za odgovor na Vaš problem ili kvalitetnije dostizanje cilja. Prikupljanje primarnih podataka je zapravo provođenje istraživanja prema konceptu kakvog smo unaprijed dogovorili.
  • Detaljno ćemo analizirati prikupljene podatke.
    Obradit ćemo podatke i sastaviti izvještaj u jednostavnijoj power point verziji i klasičnoj verziji izvještaja u kojoj će biti analizirani svi prikupljeni podaci.
  • Predložit ćemo rješenja i buduće korake.

Obratite nam se za savjet ili pomoć. Ispunite brief i možemo krenuti.

Zatražite ponudu.