You've got mail!

Objavio/la: V.P.

20. 1.

You've got mail!

Priznajte, pročitali ste naslov tonom automatizirane poruke iz istoimenog filma s Meg Ryan i Tomom Hanksom.

 

Negdje oko trenutka kada su te tri male riječi postale dijelom kultne pop kulture, razmjena mailova postala je trendi svakodnevica. Bit ćemo iskreni, romantiku primanja i slanja mailova uništavaju dosadne reklame s kojima su mnogi od nas zatrpani. S druge strane, ako smo iskreni, tko od nas ne voli dobiti zanimljiv mail s informacijama skrojenima prema našim interesima?

 

Kao kompanija često se nalazimo u situaciji da želimo iskomunicirati poruke za koje smo sigurni da će našoj ciljanoj publici biti od koristi. Problem na koji smo nailazili je da su često kanali dostupni da to učinimo ili preskupi ili prenapadni ili oboje.

 

Slanje newslettera pokazalo nam se kao učinkovit način dopiranja do ciljane publike – uz poštovanje prema njihovom vremenu i obvezama. Mailing je alat „promocije“ koji uz malo ulaganje luči veliki povrat.

 

Ovo je top 10 razloga zašto mi volimo mailing:

      1. Slanjem newslettera osnažujemo odnose s dugotrajnim korisnicima naše platforme i gradimo odnose s onima koji su tek od nedavno s nama.
      2. Kontinuiranom komunikacijom s korisnicima pozicioniramo se u njihovim mislima – netko tko danas primi mail, sutra će možda postati naš klijent.
      3. Mailing nam se pokazao kao odličan alat promocije proizvoda i usluga, vremenski ograničenih ponuda, akcija i sl.
      4. Arhitekturom maila navodimo čitatelja da posjeti naše web lokacije što nam omogućuje da tamo nađe još ponešto od naših proizvoda ili usluga koje mu mogu biti korisne.
      5. Newsletter je marketinški jako zahvalan jer servis koji koristimo nudi detaljan uvid u reakcije s druge strane – otvaranost maila, čitanost, koliko puta je koji korisnik kliknulo na koji link ili proslijedilo mail.
      6. Proučavanjem statistika dobivamo uvid u to što činimo dobro, a što bismo mogli poboljšati, što funkcionira kod naše publike, a što ne funkcionira.
      7. Slanjem mailova osnažujemo svoj imidž isticanjem tradicije djelovanja i kvalitete sadržaja.
      8. Mailing koristimo i kao priliku za dijeljenjem znanja, informacija i vrijednih uvida koje smo stekli kroz vlastita iskustva.
      9. Naša ciljana publika ljudi su koji jako cijene svoje vrijeme i pokazalo nam se da više vole sami odvojiti trenutak za posvetiti se našim porukama, nego da im mi to vrijeme namećemo.
      10. Zadnje, no ne manje važno, mailing je financijski isplativ, čuva šume i dolazi direktno osobi kojoj je namijenjen – bez posrednika i šuma u kanalu poruke.