e-medikus

Objavio/la: Maja Fras

17 4

e-medikus

e-medikus – Najveća platforma za online učenje u zdravstvu u Hrvatskoj Portal e-medikus platforma je za stručne edukacije namijenjene isključivo zdravstvenim radnicima. Najveća je platforma za online učenje u zdravstvu u Hrvatskoj po broju korisnika iz svih zanimanja i specijalizacija. E-medikus...

Pročitajte više
Najbolji lijek za slabe prodajne rezultate – naručite odmah!

Objavio/la: Maja Fras

12 4

Najbolji lijek za slabe prodajne rezultate – naručite odmah!

Proveli smo opširno istraživanje o komunikaciji farmaceutskih kompanija prema zdravstvenim radnicima u Hrvatskoj ne bi li saznali koji je uzrok slabih prodajnih rezultata kompanija. Svoje anonimne odgovore i mišljenja s nama su podijelili liječnici opće prakse, specijalisti i ljekarnici kroz e-mail...

Pročitajte više
Što kada vaš brand nije prepoznat?

Objavio/la: Maja Fras

12 4

Što kada vaš brand nije prepoznat?

Simptomi: Tržište lijekova raste, a unatoč velikim ulaganjima u marketing, prodaja ne ide u istom smjeru. Anamneza: Kompanija s dugom tradicijom i poznatim lijekovima. Velik broj studija rađen upravo na ovim lijekovima. Mnogobrojna konkurencija u istim kategorijama i terapijskim područjima. Pokušali...

Pročitajte više
Saznajte kako bolesnici biraju bezreceptne lijekove

Objavio/la: Sanja Starčević

11 4

Saznajte kako bolesnici biraju bezreceptne lijekove

Nedavno provedeno istraživanje o načinu odabira bezreceptnih lijekova te utjecaja magistri farmacije na njihov odabir otkrilo je odgovore na brojna pitanja farmaceutske industrije. Istraživanjem smo saznali: koje su to kategorije lijekova u kojima ispitanici znaju za određeni brand i kategorije...

Pročitajte više
Istraživanje tržišta – zašto biste ga periodički trebali provoditi?

Objavio/la: Sanja Starčević

3 4

Istraživanje tržišta – zašto biste ga periodički trebali provoditi?

Dobre su odluke one utemeljene na poznavanju tržišta. Kako bi ga upoznali i istražili proći ćemo 7 važnih koraka. Definirat ćemo problem. Vrlo često klijent ima problem koji želi istražiti, ali ga ne zna dobro definirati. Zato je za definiranje problema potreban sastanak i mala radionica na...

Pročitajte više
Najbolja ponuda za najniže cijene opreme za događanja!

Objavio/la: Maja Fras

22 3

Najbolja ponuda za najniže cijene opreme za događanja!

Pogledajte ponude za najniže cijene opreme za događanja podjeljena u 3 paketa. PAKET 1 – Skup do 50 sudionika PAKET 2 – Skup do 100 sudionika PAKET 3 – Skup do 300 sudionika Cijene ne uključuju PDV. Prijevoz izvan Zagreba se dodatno naplaćuje. Ponuda se odnosi na trajanje skupa...

Pročitajte više
Kad bi barem mogli biti anonimni i aktivno sudjelovati na događanju...

Objavio/la: Maja Fras

19 2

Kad bi barem mogli biti anonimni i aktivno sudjelovati na događanju...

Udobno se smještate u svoje omiljeno mjesto, kao i uvijek ono u zadnjem redu dvorane, daleko od predavača i očiju publike. Počinje predavanje, teško se koncentrirate iz zadnjeg reda, a ni ne vidite baš najbolje. Željeli biste saznati odgovore, naučiti novosti i ovladati činjenicama, ali niste...

Pročitajte više
Kako (ne)izgleda odlično događanje

Objavio/la: Sanja Starčević

19 2

Kako (ne)izgleda odlično događanje

Pronašli ste najboljeg predavača, pripremili odličnu prezentaciju, dogovorili prekrasnu dvoranu u pola cijene i pozvali sve važne sudionike. Uvjereni ste da ništa ne može krenuti loše, ovo je vaš dan, vaša pobjeda, korak naprijed. Predavanje počinje za minutu. Predavač je na mjestu. Sudionici...

Pročitajte više